تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام جمعه نظرآباد: ملت ایران پاسخ کوبنده به آمریکا داد

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محسن جعفرزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه نظرآباد افزود: اتفاقاتی که در آمریکا این روزها رخ داده است را از رسانه های عمومی مشاهده کردیم ، فردی که با تکیه بر ثروت و سرمایه بی حساب وارد کاخ سفید شده است .
وی ادامه داد: این فرد احساسی و عصبی با رفتار های انتقام جویانه بر سر کار آمده ، کسی که بزرگترین نقطه ضعفش این هست که از حوزه های سیاست بویژه سیاست خارجی بهره ای ندارد و چه بسا تحت تاثیر لابی صهیونیستی و آل سعود بخواهد تصمیمات غیر منطقی و احساسی بگیرد .
وی گفت : امروز در این راهپیمایی عظیم ملت عزیز ایران و مردم شهرستان نظرآباد پاسخ یاوه سرایی های این گاو باز غربی و آمریکایی را با شور انقلابی دادند.
خطیب جمعه نظرآباد ادامه داد: مردم مؤمن و ولایتمدار همیشه در صحنه نظرآباد همگام با ملت بزرگ ایران در راهپیمایی شرکت کردند و با آرمان های مقدس رهبر کبیر انقلاب و شهدا عهدی دوباره بستند.
وی ادامه داد: همچنین مردم به فرمان ولی امر مسلمین جهان رهبر بصیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) با این حضور پر شور و شعورلبیک گفتند.
وی افزود : امروز مواضع و برخوردهای ترامپ بویژه علیه ایران اسلامی از باب همان ضرب المثل مشهور است که عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.
امام جمعه نظرآباد بیان داشت : امروز باعث شد تا افکار عمومی دنیا بویژه مردم امریکا نسبت به واقعیت های مرتبط با ایران اسلامی و ماهیت کاملا انسانی و ذلال و صلح دوستانه نظام و ملت ایران آگاه تر شوند.
محسن زاده گفت: ترامپ برای جمهوری اسلامی ایران یک فرصتی است چرا که می تواند به صورت غیر مستقیم مبانی نظام اسلامی را بیشتر و بهتر معرفی کند.
وی ادامه داد: اکنون آمریکا به سمت اضمحلال نهایی که همان شعارهمیشگی ملت ایران است ، پیش می رود زیرا این شعار از روی شعورسرداده می شود.
امام جمعه نظرآباد با بیان اینکه نباید به یاوه گویی های آمریکا در خصوص توان موشکی ایران گوش فرا داد، گفت: مسئولان کشور همواره برای پیشرفت و خدمت رسانی همه جانبه به ویژه در حوزه اقتصادی گام های پر صلابت تری را بردارند.
وی اظهار داشت: موضوع توانمندی موشکی جمهوری اسلامی ایران که همواره مورد توجه و در دستور کار رژیم های غربی است باید با قدرت و غیرت در برابر زیادی خواهی های آمریکا پیش برود و با افتخار باید ازپبشرفت های نظامی و موشکی قاطعانه دفاع و پاسداری کرد.
امام جمعه نظرآباد گفت: همه باید بدانیم که آمریکا دشمن بد عهدی است و همواره با مکر و حیله های شیطانی به دنبال اهدام شوم خود می باشد.
6155/1535خبرنگار:مریم صوفی **انتشار دهنده : محمد عزیزپور

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام جمعه نظرآباد: ملت ایران پاسخ کوبنده به آمریکا داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..