تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه حل منصوریان برای مهار این سروش خطرناک

راه حل منصوریان برای مهار این سروش خطرناک

علیرضا منصوریان قصد دارد رفیعی را در زمین از کار بیاندازد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سروش رفیعی بازیکن تکنیکی پرسپولیس نشان داده در هر شرایطی می تواند دردسرساز شود. در آستانه دربی علیرضا منصوریان هم به خوبی می داند مهار این بازیکن سخت است.

منصوریان در دربی قبلی فرشید اسماعیلی را مامور مهار محسن مسلمان کرد و این بازیکن را از کار انداخت. در دربی پیش رو هم او قصد دارد یک بازیکن را مامور مهار سروش رفیعی کند تا مانع از درخشش او شود.

منصوریان معتقد است یارگیری من‌تومن با رفیعی هر چند می تواند یک بازیکن استقلال را تا حدودی از بازی خارج کند ولی در مقابل می تواند زهر خط حمله قرمزها را بگیرد.

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه حل منصوریان برای مهار این سروش خطرناک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..