تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور مردم مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان؛ برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در امنیت کامل

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، سردار حسین اشتری در حاشیه راهپیمایی بزرگ یوم‌الله 22 بهمن با تبریک فرارسیدن این روز بزرگ، اظهار داشت:‌ گزارش همکاران ما در سراسر کشور حاکی از حضور گسترده و با شکوه و حماسی مردم در این مراسم است که از ساعات اولیه برگزاری این راهپیمایی تا این لحظه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمیایی یوم‌الله 22 بهمن امسال پررنگ تر از سال‌های گذشته است، گفت: پیام این حضور مردمی به معنی بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است.

فرمانده ناجا اضافه کرد: این حضور گسترده مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی است. دشمنانی که مدعی هستند مردم ایران تابع نظام کشور نیستند ولی شاهدیم که هر چه از عمر انقلاب بیشتر می‌گذرد، مردم بیشتر پایبند به نظام اسلامی، آرمان‌های شهدا و رهبری معظم انقلاب شده‌اند.

سردار اشتری در پاسخ به سوال تسنیم در خصوص امنیت برگزاری این مراسم گفت: به حمدالله گزارش همکاران ما از سراسر کشور حاکی از آن است که این مراسم در کمال امنیت و نظم در حال برگزاری است و هیچ مشکلی در هیچ نقطه‌ای از کشور گزارش نشده است.

وی در پایان با تأکید بر درک مفهوم انقلابی‌گری خاطرنشان کرد: کسانی می‌توانند بگویند ما انقلابی هستیم که دشمن ستیز بوده و پیرو آرمان‌های انقلاب و رهبری باشند و تمام تلاششان در جهت رفع مشکلات به خصوص مشکلات اقتصادی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور مردم مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان؛ برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در امنیت کامل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..