تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعلا منتظر عرضه‌ی بازی Final Fantasy 15 بر روی کنسول نینتندو سوییچ نباشید

فعلا منتظر عرضه‌ی بازی Final Fantasy 15 بر روی کنسول نینتندو سوییچ نباشید

به نظر می‌رسد بازی Final Fantasy XV به این زودی‌ها راهی کنسول نینتندو سوییچ نخواهد شد. هاجیمه تاباتا، کارگردان این بازی اعلام کرد که فعلا آن‌ها برنامه‌ای برای عرضه‌ی بازی مورد اشاره برای کنسول جدید شرکت نینتندو ندارند. با تک‌شات و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.


تاباتا در پاسخ به این که آیا این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود یا خیر عنوان کرد که فعلا برنامه‌ای برای عرضه‌ی Final Fantasy XV برای کنسول نینتندو سوییچ در نظر گرفته نشده است. وی همچنین اعلام کرد که تاکنون تیم سازنده، این بازی را بر روی کنسول نینتندو اجرا نکرده و مشخص نیست که آیا بازی مورد اشاره بر روی کنسول اجرا می‌شود یا خیر و به همین دلیل، نمی‌تواند جواب مشخصی را اعلام کند.

 

 

علاقه‌ی زیادی از سوی تیم سازنده برای این پلتفرم وجود دارد اما تا به امروز، برنامه‌ای برای عرضه‌ی بازی بر روی کنسول نینتندو سوییچ مشخص نشده است.

 

 کمپانی اسکوئر انیکس تاکنون چند بازی را برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی کرده است. محصول جدید این کمپانی، I Am Setsuna در روز عرضه برای این کنسول در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت؛ علاوه بر این، چندین بازی از سری Dragon Quest نیز برای این کنسول از سوی این استودیو معرفی شده‌ و بازی نقش‌آفرینی Octopath Traveler نیز در اولین تریلر از معرفی رسمی نینتندو سوییچ دیده شد.

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعلا منتظر عرضه‌ی بازی Final Fantasy 15 بر روی کنسول نینتندو سوییچ نباشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..