تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن در مشهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در این مراسم حضور باشکوه کودکان با پرچم های رنگی و باد کنکهایی به رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران، دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی با عکسهایی از امام راحل (ره) و رهبر انقلاب و همچنین سالخوردگان با عکسهایی از شهیدان در کنار دیگر گروههای مردمی اعم از روحانیان، دانشجویان ، اصناف و بازاریان ، ورزشکاران ، کارمندان و کارگران،دانشگاهیان و فرهنگیان مشهود است.



آغاز راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن در مشهد آغاز راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن از میدان پانزده خرداد مشهد مقدس

آغاز راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن در مشهد

آغاز راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن در مشهد

آغاز راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن در مشهد


این آیین در مشهد ساعت 9صبح از میدان 15 خرداد به سمت حرم رضوی آغاز شده است و در صحن جامع رضوی با سخنرانی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور پایان می یابد.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..