تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرلشکر فیروزآبادی: برای رئیس جمهوری که سواد سیاسی ندارد پاسخی نداریم

سرلشکر فیروزآبادی: برای رئیس جمهوری که سواد سیاسی ندارد پاسخی نداریم

سرلشکر فیروزآبادی مشاور فرمانده مقام معظم رهبری در امور نظام در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مراسم جشن پیروزی انقلاب با بیان اینکه حضور مردم بسیار عالی و نشاط فراوانی در میان ملت ایران حاکم است، اظهارداشت: انقلابی‌گری یعنی ارزش‌ها را بشناسیم و برابر آنها عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه انقلابی‌گری یعنی به دنبال عدالت و برقراری آن در جامعه باشیم، تصریح کرد: باید به دنبال استقلال سیاسی، فرهنگی و اقتصادی داشته باشیم و با یاوه‌گویی‌های دشمن مخالفت و مقابله کنیم.

سرلشکر فیروزآبادی در خصوص اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن چه رابطه‌ای با دکترین دفاعی کشور دارد، اظهار داشت: دکترین دفاعی جمهوری اسلامی بر اساس بسیج مردمی است و راهپیمایی 22 بهمن اوج وحدت این بسیج همگانی است.

وی درباره اظهار نظر سخیفانه رئیس جمهور جدید آمریکا مبنی بر اینکه دولت ایران باید از اوباما متشکر باشد! خاطر نشان کرد: رئیس جمهور جدید آمریکا یک فرد بساز و بفروش است و اصلا سواد سیاسی ندارد. او با این بی‌سوادی حرفی را زده اما ما نباید اصلا به اینگونه صحبت‌های او توجه کنیم و پاسخش را بدهیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرلشکر فیروزآبادی: برای رئیس جمهوری که سواد سیاسی ندارد پاسخی نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..