تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست كليولند در NBA

کد خبر: ۴۷۷۴۵۴

۲۹۵  بازدید

بامداد امروز در ليگ NBA، پنج بازي انجام شد كه در مهمترين اين بازي ها كليولند كاواليرز شكست خورد و بوستون سلتيكس به پیروزي رسيد.

خبرگزاری ایسنا: بامداد امروز در ليگ NBA، پنج بازي انجام شد كه در مهمترين اين بازي ها كليولند كاواليرز شكست خورد و بوستون سلتيكس به پیروزي رسيد.

در مهمترين بازي بامداد امروز اوکلاهاما سيتي تاندر با نتيجه ي ١١٨ بر ١٠٩ كليولند كاواليرز را شكست داد.

در اين بازي راسل وست بروك با كسب ٣٩ امتياز و انجام ١٢ ريباند و ١١ پاس منجر به گل تريپل دابل كرد.

در آن سوي ميدان كايري ايروينگ با كسب ٢٨ امتياز بيشترين امتياز آوري را داشت اما در نهايت با تلاش هاي او كليولند نتوانست حریف خود را شكست دهد.

در بازي مهم ديگر بوستون سلتيكس كه در  رده ي دوم كنفرانس شرق قرار دارد، با نتيجه ي ١٢٠ بر ١١١پورتلند تريل بليزرز را شكست داد.

در اين بازي ابتدا  پورتلند ١٧ امتياز پيشي گرفت اما سلتيكس دوباره بازي را در دست گرفت.
ايسايا توماس با كسب ٣٤ امتياز بيشترين امتياز آوري را براي سلتيكس داشت .

نتايج ديگر بازي هاي بامداد امروز:

هيوستون راكتس ١٠٧ - شارلوت هورنتس ٩٥

فيلادلفيا سوني سيكسرز ١١٢ - اورلاندو مجيك ١١١

دالاس موريكس ١١٢ - يوتا جاز ١٠٥



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست كليولند در NBA»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..