تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لغو یک مهمانی اسکار در حمایت از اصغر فرهادی

فرهنگ > سینما - یک آژانس سینمایی، مهمانی سالانه خود به مناسبت جوایز اسکار را در اعتراض به قانون ضد مهاجرتی ترامپ و حمایت از اصغر فرهادی لغو کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آژانس سينمايى United Talent Agency اعلام كرد به نشانه حمايت از اصغر فرهادى و اعتراض به تفكر جلوگيرى از ورود مسافران و مهاجران به آمريكا، مهمانى اسكار خود را كه هر سال برگزار مى‌شود لغو كرده و هزينه  آن را كه 250 هزار دلار  است به پناهجويان كمك خواهد كرد.

اين آژانس سينمايى اعلام كرده است: «همان‌طور كه همه مى‌دانند، اصغر فرهادى براى فيلم فوق‌العاده‎اش، «فروشنده»، مجددا نامزد دريافت اسكار شده است. اما او به‌دليل قانونى كه اخيرا براى جلوگيرى از ورودشهروندان هفت كشور مسلمان وضع شده است، براى شركت در مراسم اسكار از تهران به لس‌آنجلس نخواهد آمد. در نتيجه اين وضعيت (كه متوجه همه ماست، نه تنها فرهادى)، ما معتقديم اين زمانى است كه كنار هم ايستادن و آگاهى ما را لازم دارد.»

آژانس سينمايى United Talent Agency در ادامه از تصميمش براى اختصاص دادن هزينه مهمانى امسال به پناهجويانى كه براى زندگی‌شان مى‌جنگند خبر داده و افزوده است: «وقتى ترس و جداسازى آدم‌ها جاى مهمى را در بين اعضاى جامعه به خود اختصاص مى‌دهد، هنرمندان جزو اولين افرادى هستند كه تاثير اين اتفاق منفى را احساس مى‌كنند.»

اين آژانس همچنین از راه‌اندازى كمپينى خبر داده است كه باقى هنرمندان مى‌توانند براى پيوستن به اين حركت به آن ملحق شوند.

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لغو یک مهمانی اسکار در حمایت از اصغر فرهادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..