تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشته شدن ۳ نظامی ترک در حمله هوایی روسیه به شهر الباب سوریه

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ارتش ترکیه در بیانیه ای عنوان کرد که هدف حمله هوایی ساختمان محل حضور نظامیان ترک بود.

در این بیانیه آمده است، مسئولان روس تاکید کردند که بمباران به صورت اشتباهی انجام شده است و از روی عمد نبوده است.

طبق اعلام این بیانیه، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در تماس تلفنی با رجب طیب اردوغان همتای ترکیه ای خود از این حادثه ابراز ناراحتی کرده و آن را به خانواده های قربانیان تسلیت گفته است.

همچنین وزارت دفاع روسیه تاکید کرده است که حمله هوایی روسیه که منجر به کشته شدن نظامیان ترک شد، عمدی نبوده است.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای افزود: رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه حادثه غیر عمدی کشته شدن سه نظامی ترکیه را به همتای ترک خود تسلیت گفته است.

همچنین وزارت دفاع روسیه تاکید کرده است که فرماندهان ستاد مشترک ترکیه و سوریه بر تقویت هماهنگی و تبادل اطلاعات در مورد اوضاع میدانی تاکید کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشته شدن ۳ نظامی ترک در حمله هوایی روسیه به شهر الباب سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..