تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه اقدام مهم طب سنتی در ایران اعلام شد

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، محمود خدادوست اظهار داشت: طب سنتی علاوه بر کل نگر بودن، از نظر دسترسی برای مردم آسان است ضمن اینکه خدمات آن، بسیار ارزان قیمت است.

وی با بیان اینکه طب سنتی قدمتی هفت هزار ساله دارد، افزود: در ماده 16 قانون تشکیل وزارت بهداشت نیز بر ما تکلیف شده از طب سنتی برای حفظ سلامت مردم استفاده شود بنابراین باید دسترسی مردم به دریافت خدمات و روش‌های ایمنی سلامتی را افزایش دهیم.

خدادوست هدف کلی حوزه طب سنتی را ادغام خدمات تأیید شده سند طب ایرانی در نظام سلامت دانست و گفت: افزایش سطح پوشش خدمات در سیستم مراقبت‌های اولیه بهداشتی و مراکز درمانی، راه اندازی مرکز ارائه فراورده‌های طبیعی و سنتی و گیاهان دارویی و افزایش سطح پوشش خدمات درمانی طب مکمل در مراکز درمانی از مهم ترین اهداف کمی این معاونت در سال آینده خواهد بود.

مشاور وزیر و مدیر کل دفتر طب سنتی  ایرانی- اسلامی وزارت بهداشت در پایان بیست و پنجمین اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور، بر بازشناسی، تبیین، ترویج، توسعه و نهادینه کردن طب سنتی ایران تاکید کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه اقدام مهم طب سنتی در ایران اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..