تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : سردرد در بارداری، چگونه مقابله کنیم؟

در زنان، سردرد اغلب در اثر تغییرات هورمونی رخ می دهد، بسیاری از زنانی که باردار نیستند اشاره می کنند که این سردرد ها با عادت ماهیانه ی آن ها ارتباط دارد. یائسگی و بارداری هم محرک های بالقوه ای برای سردرد هستند.

برخی از زنان باردار اشاره می کنند که آن ها دچار سردرد های فراوانی هستند. سردرد ها در  چند  هفته ی اول بارداری می تواند بدتر شود ولی معمولا در زمان ۶ ماه آخر معمولا بهتر می شود و یا حتی کاملا متوقف می شود. این سردرد ها بر روی کودک آن ها اثری ندارد.

مقابله با سردرد ها در زمان بارداری

تغییرات سبک زندگی ممکن است به پیشگیری از سردرد ها کمک کند. تلاش کنید تا به طور منظم استراحت کنید. شما می بایست در کلاس های یوگا برای بارداری شرکت کنید.

می توان از پاراستامول در دوز پیشنهاد شده ی پزشک برای بهبود سردرد ها در بارداری استفاده کرد. توجه کنید برخی داروهای ضد درد در بارداری ممنوع هستند از جمله داروهای ضد درد حاوی کدئین،  مگر آن که در موارد خاص پزشک به شما آن ها را توصیه کرده باشد.

اگر سردرد های شما شدید است و روند پیش رونده ای داشته باشد، با پزشک خود مشورت کنید.

سردرد های شدید ممکن است نشانه ای از فشار خون بالا باشد و می بایست فورا توصیه های اورژانسی لحاظ شود.

پره اکلامپسی وضعیتی است که در نیمه ی دوم بارداری بر روی برخی زنان باردار اثر می گذارد.

در زنان مبتلا به پره اکلامپسی مشکلات زیر دیده می شود:

فشار خون بالا

حتما بخوانید :   زیباجو : رفتار کودکان،کج خلقی/ صدای دکتر

احتباس مایع

وجود پروتئین در ادرار ( پروتئینوری )




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : سردرد در بارداری، چگونه مقابله کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..