تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از جشن پیروزی انقلاب تا اجرای آهنگ «تایتانیک» در «خندوانه»

جوان در ابتدای برنامه با اشاره به اجرای سرودهای ویژه دهه فجر درخصوص انجام کارگروهی و وحدت مردم در سال 1357 گفت و شادی برنامه «خندوانه» را به تمام زنان و مردانی تقدیم کرد که در آن دهه برای پیروزی انقلاب باهم انسجام داشتند. 

این جشن بزرگ در «خندوانه» با حضور کمدین‌ها، علی مسعودی و مهران غفوریان و اجرای بخش های نمایشی همراه بود. 

همچنین بایرام به عنوان بازیگر با اجرای بخش نمایشی خود، اشاره به دلبستگی‌های مجازی عاشق اپلیکیشن جدیدی شد که دانلودش کرده بود. 

در ادامه این برنامه پس از چند رفت و برگشت رسانه‌ای، غفوریان، مسعودی، جوان و بایرام به مسابقه پرداختند و در آخر بازنده این مسابقه ها برای همه تماشاگران بستنی خرید و با سرود «ای ایران» برنامه به پایان رسید. 

گزارش از محدثه نعمتی 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از جشن پیروزی انقلاب تا اجرای آهنگ «تایتانیک» در «خندوانه»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..