تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جایگاه عجیب و غریب خبرنگاران در اختتامیه/ سیمرغی برای کارگردان انصرافی

حواشی آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر؛

بعد از حواشی پیش آمده هنگام اعلام اسامی کاندیداها، همگان منتظر بودند که ببینند سیمرغ های امسال به چه کسانی می رسند و افراد زیادی به مراسم اختتامیه آمده بودند.

مقابل درب ورودی کاخ جشنواره نیز، بازار بلیت فروشی‌های سیاه گرم بود و بلیت‌های جشنواره به مبالغ هنگفتی به فروش می‌رفت و افراد زیادی هم پشت در کاخ ایستاده و منتظر بودند که شاید با اتفاقی بتوانند داخل شوند.

بلیت‌های جشنواره هم سه بار در ابتدای هر در ورودی بررسی می شد و تلاش مسئولان سالن بر این بود که از حضور افراد نامرتبط جلوگیری کنند، بالکن سالن اصلی مربوط به دوستداران سینما می شد، اما در طبقه اول نیمی از سالن را برای هنرمندان در نظر گرفته بودند و مردم در نیمه انتهایی سالن اجازه نشستن داشتند.

اتفاق جالب و عجیب مراسم اختتامیه، تعیین جایگاه خبرنگاران بود که در ردیف‌های انتهایی سالن و در میان مردم قرار گرفته بود.

برنامه سر ساعت مقرر با اجرا احسان کرمی آغاز شد و مثل اختتامیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، خبری از سخنرانی مسئولان هم نبود و اولین حاشیه زمان اهداء جوایز هنگام اعلام نام بهترین کارگردان فیلم کوتاه بود که کرمی به اشتباه پاکت بهترین فیلم مستند را باز کرده بود.

حاشیه دوم زمانی بود که قرار بر اعلام نام بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره بود و پاکتی به دست احسان کرمی رسید که حاضران می‌گفتند که رای عوض شد، همین اتفاق زمان اعلام نام برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن نیز دوباره افتاد که بار دیگر حاشیه ساز شد.

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن به ثریا قاسمی رسید که این بانوی بازیگر پیشکسوت در جشنواره حضور نداشت و نماینده‌اش جایزه را دریافت کرد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد به نوید محمدزاده رسید که هنگام دریافت سخنانش به انتقاد پرداخت. صحبت‌های وی مبنی بر این بود که جایزه جشنواره ارزشمند است و باید قدرش را دانست و این اقدام  که نام برنده ها را زودتر اعلام کنیم، شوخی قشنگی نیست.

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد نیز محسن تنابنده شد که اظهار داشت: نمی خواستم حرف‌هایی را بگویم که نوید محمد زاده همه آن‌ها را بیان کرد.

اما جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در جریانی کم سابقه به دو بازیگر زن رسید. دو سیمرغ بلورین به لیلا حاتمی و مریلا زارعی به صورت مشترک در یک بخش، اهدا شد.

سیمرغ بلورین استعداد درخشان فیلم اول هم به منیر قیدی برای فیلم «ویلایی‌ها» رسید، کارگردانی که از رقابت در جشنواره انصراف داده بود و در سالن حضور نداشت و نماینده‌ی وی جایزه را گرفت.

جایزه بهترین فیم هم به «ماجرای نیمروز» ساخته محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمود رضوی رسید که رضوی با دخترش به روی صحنه آمد و از همه عوامل فیلم درخواست کرد که به روی صحنه بیایند.

بعد از اهداء سیمرغ به تهیه کننده فیلم «ماجرای نیمروز» هنوز اهداء جوایز دو بخش دیگر در جشنواره باقی مانده بود که حاضران شروع به ترک سالن کردند.

برای اهداء جوایز بهترین فیلم از نگاه مردم، منوچهر شاهسواری مدیر عامل خانه سینما به روی صحنه آمده بود و سخنانی پیرامون جشنواره می گفت،حاشیه سخنرانی او اشتباهش در نام بردن از نوید محمد زاده بود که او را نوید محمود زاده خطاب کرد.

اختتامیه جشنواره درحدود ساعت ده شب به پایان رسید و سی و پنجمین دوره از جشنواره فیلم فجر با تمامی حواشی‌اش در دفتر بزرگ خاطرات این رویداد هنری ثبت شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جایگاه عجیب و غریب خبرنگاران در اختتامیه/ سیمرغی برای کارگردان انصرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..