تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشتری زن وقتی عصبانی شد با ماشین شاسی بلند وارد فروشگاه موبایل شد+فیلم و عکس حادثه را ببینید

مشتری زن وقتی عصبانی شد با ماشین شاسی بلند وارد فروشگاه موبایل شد+فیلم و عکس حادثه را ببینید

حجم ویدیو: 7.79M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

یک مشتری خشمگین در «پالم اسپرینگز»(Palm Springs) در ایالت کالیفرنیای امریکا، در اقدامی جنون‌آمیز با خودروی خود وارد یک مغازه فروش تلفن همراه شد.

بر اساس گزارش nbcnews، تصاویر ویدئویی منتشره نشان می‌دهد وی پس از ورود به این مغازه، به شکستن وسایل داخل آن می‌پردازد.

به گفته شاهدان، این زن، مشتری این مغازه بوده و رفتار کارکنان موجب خشم وی شده است. هنوز مشخص نیست که آیا این زن پس از این حمله توسط پلیس Police دستگیرشده است یا خیر.

طبق گزارش‌های منتشر شده توسط رسانه‌های محلی، این حادثه Incident هیچ‌کس زخمی نشده است برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حمله جنون آمیز مشتری به فروشگاه

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشتری زن وقتی عصبانی شد با ماشین شاسی بلند وارد فروشگاه موبایل شد+فیلم و عکس حادثه را ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..