تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلنگ هتل ستاره طلایی سمنان به زمین زده شد

کلنگ هتل ستاره طلایی سمنان به زمین زده شد

استان‌ها > سمنان - در مراسمی با حضور نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان سمنان، کلنگ هتل ستاره طلایی سمنان به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین رئيس اداره ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري شهرستان سمنان گفت: هتل ستاره طلایی با سرمایه گذاری شرکت تعاونی خادمین رزمندگان اسلام و توسط شرکت مهندسین مشاور معماری و شهرسازی طرح قومس طراحی شده است .
به گزارش روابط عمومي اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان،«حميدرضا دوست محمدي» افزود: این هتل در زمینی با عرصه يك هزار و 447 متر مربع و با زیربنایی با حدود چهار هزار متر مربع با استانداردهای هتل های دو ستاره در شش طبقه ساخته مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه اين هتل داراي 20 اتاق يك تا سه تخته ، رستوران ، پاركينگ و ... خواهد بود، گفت: براي ساخت اين هتل به اعتباري بيش از 85 ميليارد ريال براي ساخت و تجهيز نياز است.
هتل ستاره طلايي سمنان در بلوار شهید نوروزی در ضلع جنوب شرق بیمارستان سینا ساخته مي شود و علاوه بر ارائه خدمات به زائرین رضوي، با توجه به همجواری با بیمارستان سینا مي‌تواند نقش موثري در اقامت مسافران و رشد گردشگری سلامت استان داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلنگ هتل ستاره طلایی سمنان به زمین زده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..