تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مرکز مدیریت راههای مازندران اعلام کرد : رفت و آمد همه كاميون ها و كاميونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 22 امروز در محور هراز ممنوع است.

رفت و آمد همه تريلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی نیز از ساعت 12 تا 22  امروز از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع است.

براساس این گزارش رفت و آمد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج ، چالوس و برعکس ممنوع است.

رفت و آمد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 23  امروز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پليس راه درمحل، رفت و آمد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 تا 23 همان روز از مرزن آباد به سمت كرج يک طرفه خواهد بود.

رفت و آمد موتور سیکلت ها به جز موتور سيكلت های انتظامی و امدادی نیز تا ساعت 6 روز شنبه 23 بهمن از محورهای كرج، چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع اعلام شد.

انتهای پیام/ ر





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..