تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهیه ترشیِ زمستانیِ انار و لبو

کد خبر: ۴۷۵۹۲۴

۲۳۸  بازدید

از میوه های فصل زمستان استفاده کنید با آنها نوعی ترشی درست کنید که یک هفته ای هم آماده می شود. درر این مطلب طرز تهیه ترشی انار و لبو را به شما آموزش داده ایم که مطمئنا طرفدار آن می شوید.

ماهنامه سرآشپز - سارا خسرویان: از میوه های فصل زمستان استفاده کنید با آنها نوعی ترشی درست کنید که یک هفته ای هم آماده می شود. درر این مطلب طرز تهیه ترشی انار و لبو را به شما آموزش داده ایم که مطمئنا طرفدار آن می شوید.
 

مواد مورد نیاز:

انار: 1 کیلوگرم چغندر (پخته و رنده شده): 500 گرم سرکه انگور: 1 پیمانه آب انار: 1 لیتر پودر گلپر: 1 ق س پودر گشنیز: 1 ق س سیاه دانه: 2 ق س فلفل قرمز: 1 ق س نمک: به میزان لازم ترشی انار و لبو 

روش پخت:

1- یک دوم قاشق سوپخوری نمک و انار را داخل کاسه ای با هم ملخوط کرده، بعد حدود 6 ساعت داخل ظرف درداری در دمای محیط بگذارید تا نرم شود.


2- داخل قابلمه ای (مسی یا آلومینیومی نباشد) سرکه انگور (یا سرکه انار و یا سرکه لبو) و آب انار را ریخته و به مدت 5 دقیقه بجوشانید. سپس جغندر (از قبل با پوست پخته، سپس پوست آن را جدا کرده و به صورت سرد رنده شده) و انار را به آن افزوده و به مدت 2 دقیقه بجوشانید. بعد از روی حرارت برداشته و بگذارید تا سرد شود.


3- پودر گلپر، پودر گشنیز، سیاه دانه و پودر فلفل قرمز را به مواد افزوده و در ظرف درداری داخل یخچال بگذارید.

•    این ترشی بعد از یک هفته قابل استفاده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهیه ترشیِ زمستانیِ انار و لبو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..