تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متاسفم که برنامه ریزی جشنواره اینقدر بد است

به گزارش افکارنیوز، نشست خبری فیلم سینمایی«بن بست وثوق» ساخته حمید کاویانی پس از اکران در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد. بجز حمید کاویانی و برخی از عوامل، مهرداد فرید،سیروس میمنت،محمود جعفری و کیومرث پوراحمد در این نشست حضور داشتند. کاویانی: متاسفم که برنامه ریزی جشنواره اینقدر بد است!

در ابتدای نشست، حمید کاویانی کارگردان فیلم گفت: متاسفم که برنامه ریزی جشنواره اینقدر بد است و متاسفم برای اعلام نابهنگام نامزدها که عملاً دو روز آخر جشنواره را تعطیل کرد.

کاویانی درباره طولانی بودن فیلمش گفت:  برای روایت قصه که بخش اصلی آن پیش داستانی است به زمان بیشتری احتیاج داشتیم؛ البته برای اکران عمومی  برخی از قسمت های فیلم را تغییر خواهیم داد. 

در ادامه نشست، مهرداد فرید تهیه‌کننده  فیلم گفت:  بار اول است که تهیه‌کنندگی یک فیلم، بجز فیلم خودم را به عهده می گیرم و امیدوارم باز هم این اتفاق بیفتد.

محمود جعفری یکی از بازیگران فیلم گفت:  وقتی فیلمنامه  را خواندم، داستان سردی را حس کردم که در فضای فیلمنامه حاکم بود و حال خوشحالم که در این فیلم بازی کردم .

بازیگر دیگر فیلم، سیروس میمنت نیز گفت:  دوستی ام با حمید کاویانی باعث شد در این فیلم بازی کنم؛ هر چند سکانس هایم کوتاه شده بود. 

میمنت در پایان گفت:  امسال جشنواره، جشنواره پرباری نبود امیدوارم که سال آینده اینگونه نباشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متاسفم که برنامه ریزی جشنواره اینقدر بد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..