تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ریابکوف: روسیه با نظر آمریکا در مورد برجام موافق نیست

ساعت 24- معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که مسکو با نظر دونالد ترامپ مبنی بر اینکه توافق برجام توافق مناسبی نیست، مخالف است.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه افزود: ایجاد موانع و مشکلاتی همچون صدور تحریم های جدید از سوی امریکا علیه ایران برای روسیه غیر قابل قبول است.

او گفت: ما چندین بار از دونالد ترامپ و مقامات دیگر کاخ سفید شنیده‌ایم که برجام توافق خوبی نیست. ولی ما چنین نظری نداریم. در 5 فوریه مایک پنس معاون ترامپ اعلام کرد که رئیس جمهور جدید امریکا در مورد توافق برجام طی روزهای عادی تصمیم خود را اتخاذ خواهد کرد. پنس همچنین تاکید کرد که، آزمایش موشکی اخیر ایران نقض مسلم قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل بوده است.

به گزارش ایسنا، این در حالی است که محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران تاکید کرده است که آزمایش‌های موشکی ایران نقض برجام نیست و همه طرف‌های برجام نیز با آن موافق هستند.

مقامات ایران همچنین تاکید کرده‌اند که به هرگونه اقدامی که موانع مردم ایران را هدف بگیرد، به طور متقابل پاسخ داده می‌شود.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ریابکوف: روسیه با نظر آمریکا در مورد برجام موافق نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..