تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری آیین جشن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در لندن

جمعه، 22 بهمن 1395 ساعت 04:052017-02-10سياسي

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما" از لندن؛ آیین گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مقامات بلندپایه سیاسی و شخصیت های، مذهبی، علمی و فرهنگی و اقتصادی در محل رزیدانس سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن برگزار شد.

در این مراسم که به میزبانی حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن برگزار شد علاوه بر توبیاس ال وود معاون وزیر امور خارجه انگلیس، ریچارد بیکن رییس گروه دوستی پارلمانی انگلیس و ایران و شماری از نمایندگان مجالس عوام و اعیان انگلیس ، لرد نورمن لامونت عضو مجلس اعیان انگلیس و نماینده ویژه این کشور در امور بازرگانی با ایران، شماری از مقامات وزارت امور خارجه انگلیس نیز حضور یافتند و به نمایندگی از نهادهای خود سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به سفیر کشورمان تبریک گفتند.

شماری از روسای دفاتر سازمانهای بین المللی مستقر در انگلیس و نیز دهها سفیر و نماینده دیپلماتیک کشورهای مختلف مقیم این کشور و همچنین روسای شماری از موسسات فرهنگی و اندیشکده ها، شخصیت های مذهبی، علمی، فرهنگی و استادان دانشگاهها میهمان جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در لندن بودند.

در آیین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در لندن رییس مرکز اسلامی انگلیس، رییس کالج اسلامی لندن و همچنین شماری از فرهیختگان و ایرانیان مقیم، فعالان اقتصادی و نیز مدیران دفاتر و نهادهای نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در انگلیس و برخی از مسئولان رسانه های این کشور در این جشن حضور یافتند و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به سفیر کشورمان و نیز میهمانان و همتایان ایرانی تبریک گفتند.


کلید واژه ها: پیروزی انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی - اسلامی - انگلیس - ایران - جمهوری اسلامی - لندن - سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی - کشور - برگزار - سالگرد - سفارت جمهوری اسلامی ایران - معاون وزیر امور خارجه - فرهنگی - جمهوری - نمایندگی - مجلس اعیان انگلیس - سفیر - وزارت امور خارجه - اقتصادی - وزیر امور خارجه - آیین - ایرانی - مرکز اسلامی - خارجه - بین المللی - علمی - خبرگزاری - ایرانیان - مسئولان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری آیین جشن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در لندن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..