تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری باشکوه جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در انگلیس

به گزارش ایرنا، این مراسم به میزبانی حمید بعیدی نژاد، سفیر جمهوری اسلامی ایران و با حضور رییسان نهادهای فرهنگی و نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در محل رزیدانس سفارت برگزار شد.
در این مراسم، 'توبیاس ال وود' معاون امور خاورمیانه و آفریقای وزارت خارجه، لرد لامونت فرستاده ویژه تجاری دولت انگلیس در ایران، ریچاد بیکن رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس و نیز شمار زیادی از سفیران و نمایندگان بلندپایه کشورهای مختلف حضور داشتند.
شماری زیادی از ایرانیان مقیم از جمله بازرگانان، اساتید دانشگاه، دانشجویان و فعالان بخش های مختلف اقتصادی و علمی در این مراسم شرکت داشتند.
این مراسم، فرصت مناسبی را برای گردهمایی دوستداران وعلاقه مندان انقلاب اسلامی و ایران دوستان فراهم کرده بود تا در فضایی دوستانه به گفت وگو و تبادل نظر بپردازند.
شرکت کنندگان در این مراسم همچنین پیروزی انقلاب اسلامی را به سفیر جمهوری اسلامی ایران و همتایان ایرانی خود تبریک گفتند.
اروپام**4**1552/انتشاردهنده: قاسم شریعتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری باشکوه جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در انگلیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..