تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عذرخواهی هواداران دورتموند از باشگاه لایپزیگ

کد خبر: ۴۷۷۳۵۳

۱۱۰۴  بازدید

هواداران باشگاه دورتموند به خاطر اتفاقات پیش آمده در دیدار مقابل لایپزیگ معذرت خواهی کردند.

وبسایت نود: هواداران باشگاه دورتموند به خاطر اتفاقات پیش آمده در دیدار مقابل لایپزیگ معذرت خواهی کردند.

شنبه گذشته لایپزیگ برای اولین بار در ورزشگاه اختصاصی دورتموند به میدان رفت و هواداران تیم میزبان بنرهای توهین آمیزی در دست داشتند و در چند مورد هم با هواداران لایپزیگ به زد و خورد پرداختند که در نهایت پلیس آلمان ۲۴ هوادار دورتموند را در رابطه با این اتفاقات دستگیر کرد. در این حملات و درگیرها تعدادی زن و کودک که هوادار لایپزیگ بودند زخمی شدند و این امر باعث شد تا اعتراضات به هواداران دورتموند بیشتر شود و باشگاه به صورت رسمی از هواداران و باشگاه لایپزیگ معذرت خواهی کرد.

در جریان بازی روز چهارشنبه دروتموند مقابل هرتا برلین در جام حذفی هواداران دورتموند با بنر و دست نوشته های مختلف از هواداران لایپزیگ به خاطر اتفاقات پیش آمده معذرت خواهی کردند. در این بازی در ضلع جنوبی ورزشگاه زیگنال ایدونا پارک (دیوار جنوبی) که در چند روز گذشته برچسب هایی چون دیوار نفرت و دیوار ننگ به آن زده شده بود، پلاکاردهایی با مضمون هایی چون "مخالفت با خشونت" و "بوروسیا، فوتبال، هواداران با فرهنگ" دیده می شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عذرخواهی هواداران دورتموند از باشگاه لایپزیگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..