تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت گوشی آیفون 8 مشخص شد

براساس گزارش های منتشر شده شرکت اپل گرانقیمت ترین گوشی خود یعنی آیفون 8 را با قیمت هزار دلار عرضه خواهد کرد.

قیمت گوشی آیفون 8

گزارش های جدید نشان می دهد آیفون جدید با قیمت هزار دلار عرضه خواهد شد.

شرکت اپل تصمیم دارد آیفون ۸ را به مناسبت  ۱۰ سالگی این تلفن های هوشمند به بازار عرضه کند. قیمت هزار دلاری آیفون ۸ آن را به گرانترین تلفن این سری هوشمند تبدیل می کند.

درهمین راستا گزارش های مختلف حاکی از آن است که این گوشی هوشمند دارای یک صفحه OLED است که تمای قسمت جلویی را در بر می گیرد و همچنین حاوی فناوری حسگر سه بعدی است. کاربرد همین دو فناوری مبلغ قابل توجهی به بهای آیفون ۸ می افزاید.

هر چند رقم هزار دلار برای یک تلفن هوشمند کمی گرانبها به نظر می رسد اما اپل پیش از این هم تلفن هوشمندی عرضه کرده که تفاوت قیمتی چندانی با این رقم ندارد. گوشی آیفون ۷ پلاس با ظرفیت ۲۵۶گیگابایت باقیمت ۹۶۹ دلار در بازار عرضه شده است.

رسانه های مختلف گزارش های متفاوتی از فناوری های جدید آیفون ۸ ارائه کرده اند. همچنین گزارشاتی در بازار وجود دارد که اپل همراه آیفون ۸، دو گوشی هوشمند دیگر یعنی آیفون ۷s با صفحه نمایش ۴.۷ اینچ و آیفون ۷s Plus با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی را به بازار عرضه کند.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت گوشی آیفون 8 مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..