تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار هنیه درباره تلاش اسرائیل برای انتقال بحران‌هایش به غزه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس درباره تلاش برای فرافکنی بحران‌های داخلی خود و صدور آنها به نوار غزه به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه در دیدار با مصطفی سیرنیچ تاکید کرد که باید از اقدامات و تجاوزات رژیم صهیونیستی جلوگیری کرد.

وی ضمن "احمق" توصیف کردن رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد که احتمال ایجاد بحران‌های بزرگتر از سوی این رژیم در آینده وجود دارد.

هنیه در عین حال تصریح کرد که حماس مخالف قانون مشروعیت‌بخشی به شهرک‌های صهیونیست‌نشین است و هدف از این قانون، مصادره مساحت بیشتری از اراضی فلسطین و مشروعیت‌بخشی به شهرک‌های صهیونیست‌نشین است.

نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در دیدار با سفیر ترکیه نزد تشکیلات خودگردان فلسطین، تلاش‌های آنکارا برای کاهش شدت محاصره صهیونیستی علیه نوار غزه و به ویژه بحران برق را هم مورد بررسی قرار داد و از سفیر ترکیه خواست که این کشور نقش بیشتری در حل اساسی بحران برق و کمک به بازسازی نوار غزه ایفا کند.

"مصطفی سیرنیچ" سفیر ترکیه نزد تشکیلات خودگردان فلسطین امروز پنجشنبه در راس هیئتی از طریق گذرگاه ایرز وارد نوار غزه شد تا از طرح‌های عمرانی ترکیه در این منطقه بازدید کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار هنیه درباره تلاش اسرائیل برای انتقال بحران‌هایش به غزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..