تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام آمارها از سوی هر نهادی قابل پذیرش نیست/ سیاست‌های ترامپ، اجرای برجام را با مشکلاتی همراه می‌کند

ساعت: 00:35 منتشر شده در مورخ: 1395/11/22 شناسه خبر: 1034626

معاون رئیس جمهور در نشست خبری با رسانه‌های قزوین:

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه اعلام آمارها از سوی هر نهادی قابل پذیرش نیست، عنوان کرد: قواعد حاکم بر برجام به صورتی است که هیچ کشوری اجازه اخلال در آن را ندارند؛ اما شاید در روند اجرای برجام با مشکلاتی همراه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس امور اداری و استخدامی کشور عصر امروز(پنج شنبه) در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه استان قزوین با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور جدید آمریکا اظهار کرد: آنچه هم اکنون با روی کار آمدن ترامپ در ایالت متحده رخ داده است، یک پدیده منحصر به فرد در سیاست داخلی و خارجی آمریکاست. 

وی با بیان اینکه سیاست‌های رئیس جمهور آمریکا پیامدهای زیادی برای این کشور در جهان دارد، اذعان کرد: برجام و توافق ما با کشورهای دیگر متوقف نمی‌شود؛ زیرا دولت معتقد است برجام یک سند حقوقی بین المللی است. 
این مسئول ادامه داد: برجام در شورای امنیت به تصویب رسیده است و قواعد حاکم بر این نوع قراردادها به صورتی است که هیچ کشوری اجازه اخلال در آن را ندارند؛ اما شاید در روند اجرای برجام با مشکلاتی همراه شود. 
وی عنوان کرد: شرکای غیرآمریکایی در برجام تاکید کرده‌اند که متعهد به توافقنامه با ایران هستند و ما با دیگر کشورها در این سند حقوقی مشکلی نداریم. 
انصاری تصریح کرد: ایران اسلامی در مسائل مختلف با آمریکا مشکل دارد و با توجه به سیاست‌های رئیس جمهور جدید آمریکا، روند اجرای برجام با افت و خیز همراه است. 
رئیس امور اداری و استخدامی کشور در ادامه درباره وضعیت جذب نیروها در دولت بیان کرد: نظام اداری این تعاریض را دارد که از یکسو هزینه‌های دولت به واسطه حقوق کارکنان افزایش یافته و از سوی دیگر اکثر جوانان تمایل به استخدام دولتی دارند. 
وی اضافه کرد: کار دولتی به دلیل ثبات و امنیت شغلی مورد اقبال اکثر تحصیل کرده‌های کشور است و نوع خدمات دولتی افزایش می‌یابد؛ برای نمونه در دولت شهرهای جدیدی ایجاد می‌شود و نهادهای شهری شکل می‌گیرند که نیازمند نیروی انسانی هستند. 

20 درصد مازاد نیرو در برخی سازمان‌ها داریم 
این مسئول ادامه داد: ما در برخی نهادها مازاد و در مکان‌های دیگر کمبود نیرو داریم؛ اما برخی قوانین و فرهنگ زندگی مردم اجازه تغییرات را نمی‌دهد، بحث مدیریت منابع انسانی دولت یک امر پیچیده است ما به لحاظ آماری 20 درصد مازاد داریم؛ مدیریت نیروی انسانی یعنی با کم کردن مازادها کمبودها را رفع کنیم و این موضوع زمانبر است. 
وی گفت: در یک دوره پنج ساله باید 15 درصد نیروی انسانی را کاهش دهیم، دولت چهار نوع شیوه استفاده از نیروی انسانی دارد رسمی، پیمانی، قراردادی و کارگری که متناسب با مشاغل نوع استفاده مشخص می‌شود؛ براساس احکام قانونی یک سوم خروجی‌های دولت قابلیت جذب دارند. 
انصاری با اشاره به آغاز اجرایی شدن دولت الکترونیک در کشور عنوان کرد: هنوز کارهای اساسی دولت الکترونیک انجام نشده است و امیدوارم اجرایی شدن این خدمات به کاهش نیروهای انسانی منجر شود؛ کارکنان دولت 30 سال خدمت می‌کنند و هرسال یک سی ام این افراد بازنشسته می‌شوند. 
وی با بیان اینکه تامین نیروی انسانی دولت براساس الزامات قانونی انجام می‌شود نه براساس خالی بودن پست‌های سازمانی، ابراز کرد: در بسیاری از شرایط ما نیاز به اشتغال تمام وقت نیروها را لازم نداریم و افراد با اضافه کاری و دریافت هزینه، این فعالیت‌ها را انجام می‌دهند. 
رئیس امور اداری و استخدامی کشور در پایان درباره اعلام آمارها گفت: ما باید بگیریم که آمار مراجع قانونی را بپذیریم؛ اما اعلام آمارها از سوی هر نهادی قابل پذیرش نیست؛ مرکز رسمی اعلام آمار در کشور مرکز آمار است و غیر از این آمار مراجع دیگر مورد پذیرش من نیست. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام آمارها از سوی هر نهادی قابل پذیرش نیست/ سیاست‌های ترامپ، اجرای برجام را با مشکلاتی همراه می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..