تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یکه تازی تیم خونه به خونه در لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم خونه به خونه مازندران عصرپنجشنبه در ورزشگاه هفت تیر بابل میزبان تیم نفت آبادان بود و درنهایت میهمان انتهای جدولی خود را با دو گل با شکست بدرقه کرد.
برای تیم خونه به خونه در این دیدار 'نیما انتظاری' در دقیقه 31 و' سینا قنبرپور ' در دقیقه 85 موفق به بازکردن دروازه تیم جنوبی شدند.
تنها نماینده مازندران در این رقابتها با کسب 3 امتیاز خانگی با یک بازی کمتر با 24 امتیاز در صدر جدول رده بندی این رقابتها باقی ماند.
شاگردان 'حسین رحمانی ' در تیم خونه به خونه ای با این پیروزی به نوعی از آبادانی ها بابت اخراج کردن نادر دست نشان از تیم بزرگسالان این باشگاه انتقام گرفتند.
تیم بزرگسالان خونه به خونه در رقابتهای لیگ دسته یک با هدایت نادر دست نشان اکنون روزهای سختی را در میانه های جدول سپری می کند.
رقابتهای لیگ برتر فوتبال امیدهای باشگاه های کشور با حضور 12 تیم در حال برگزاری است.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یکه تازی تیم خونه به خونه در لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..