تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم کاراته استان مرکزی قهرمان مسابقات بزرگسالان کشور شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، در پایان این رقابت ها، تیم کاراته بزرگسالان استان مرکزی با کسب 2 مدال طلا و 2 مدال نقره ، عنوان قهرمانی رقابت ها را به خود اختصاص داد.
همچنین تیم کاراته بزرگسالان تهران با کسب 2 مدال طلا ، یک مدال نقره و 6 مدال برنز در مکان دوم قرار گرفت. تیم قزوین نیز با کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره در رتبه سوم ایستاد و جام اخلاق این دوره از مسابقات نیز به گیلان تعلق گرفت.
در روز پایانی این رقابت ها و در پایان مسابقات وزن 84- کیلوگرم ، مهدی قراری زاده از کرمان به مقام قهرمانی رسید،
یونس نوروری از مرکزی در مکان دوم این وزن قرار گرفت، محسن برخورداری از تهران و عارف فرهادی از فارس به طور مشترک مقام سوم وزن 84- کیلوگرم رقابت های کاراته قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی را کسب کردند.
همچنین در پایان رقابت های وزن 84+ کیلوگرم ، سامان حیدری از کرمانشاه عنوان نخست را کسب کرد ، هادی عرب از اصفهان دوم شد ، سجاد فرخی از مازندران و محمد قاهری از گیلان به طور مشترک در مکان سوم این وزن قرار گرفتند.
در رقابت های کاراته قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی ، حدود 650 کاراته کار از سراسر کشور حضور داشتند که به مدت سه روز در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت ، در بخش های کاتای انفرادی و تیمی و کومیته(مبارزه) انفرادی با هم به رقابت پرداختند.
خبرنگار: حسین مجرد **تنظیم کننده: نصراله ابراهیمی**انتشار دهنده: ابوالفضل بابایی
شبک**7285/6070**1392

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم کاراته استان مرکزی قهرمان مسابقات بزرگسالان کشور شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..