تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش قطع درختان غول پيکر 100 سال قبل+تصاوير

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جنگل ردوود که در ایالت کالیفرنیا قرار گرفته یکی از خاص ترین و مهم ترین منابع طبیعی کره ی زمین به حساب می آید. درختان این جنگل از نوع سکویا هستند و به همین دلیل بسیار غول پیکر و تنومند در خاک فرو رفته اند. این پارک ملی در سال ۱۹۶۸ به ثبت رسید و از آن سال مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفت.

این پارک سالیان سال زیبا ترین طبیعت را داشته و امروز نیز زیباست. درختان بلند قامت و کهن ، کوه های سبز و زیبا ، حیوانات گوناگون از ویژگی های این پارک ملی به حساب می آید.

 امروزه قطع درختان با دستگاههای غول پیکر در دنیای غرق در فناوری انجام می شود که در آن بشر از تمام امکانات در جهت رسیدن به سطح بالای رفاه و آسایش خود استفاده می کند،اما در زمان های دور به این شکل نبود. هیزم شکنان جنگل‌های ردوود تنها درخت‌ها را زمین نمی‌انداختند بلکه قسمتی از تاریخ زمین و ابهت جنگل‌ها را می‌شکستند.

در قرن 18 ام میلادی هنوز چوب از اولین مصالح ساخت و ساز دنیا به حساب می‌آمد و نیاز به آن در آمریکای روبه گسترش هر روز بیش از روز قبل می‌شد، تصاویری که در زیر می‌بینید مربوط به هیزم شکنان جنگل‌های ردوود در آمریکاست که شماری از قدیمی‌ترین و قطورترین و بلندترین درختان زمین روی آن بودند اما نیاز به چوب بیشتر و پیشرفت ماشین‌های چوب بری هر روز آن‌ها را کوچک‌تر  کرد طوری که وسعت این جنگل‌ها از 8100 کیلومتر مربع به 540 کیلومتر رسیده است. در ادامه تصاویری جالب از قطع درختان تنومند را مشاهده می کنید.


روش قطع درختان غول پيکر 100 سال قبل+تصاوير روش قطع درختان غول پيکر 100 سال قبل+تصاوير روش قطع درختان غول پيکر 100 سال قبل+تصاوير روش قطع درختان غول پيکر 100 سال قبل+تصاوير روش قطع درختان غول پيکر 100 سال قبل+تصاوير روش قطع درختان غول پيکر 100 سال قبل+تصاوير روش قطع درختان غول پيکر 100 سال قبل+تصاوير روش قطع درختان غول پيکر 100 سال قبل+تصاوير روش قطع درختان غول پيکر 100 سال قبل+تصاوير روش قطع درختان غول پيکر 100 سال قبل+تصاوير روش قطع درختان غول پيکر 100 سال قبل+تصاوير روش قطع درختان غول پيکر 100 سال قبل+تصاوير روش قطع درختان غول پيکر 100 سال قبل+تصاوير روش قطع درختان غول پيکر 100 سال قبل+تصاوير

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش قطع درختان غول پيکر 100 سال قبل+تصاوير»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..