تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد صریح به عملکرد صداوسیما در اختتامیه فجر

کد خبر: ۴۷۷۳۴۷

۸۵۵  بازدید

علیرضا داودنژاد که جایزه ویژه هیات داوران و وحید جلیلوند که جایزه بهترین کارگردانی را در مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره جشنواره فجر از آن خود کردند، در سخنانی روی سن از عملکرد صداوسیما و برنامه هفت انتقاد کردند.

سینماسینما: علیرضا داودنژاد که جایزه ویژه هیات داوران و وحید جلیلوند که جایزه بهترین کارگردانی را در مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره جشنواره فجر از آن خود کردند، در سخنانی روی سن از عملکرد صداوسیما و برنامه هفت انتقاد کردند.

داودنژاد گفت: «سوالی پیش امده بود که چرا رسانه ملی به جای اینکه برای جوانان شور و شعف ایجاد کند و تشویقشان کند مدام سعی در ایجاد حاشیه دارد جواب سوال معلوم است وقتی صدا وسیما مدام فیلم های هالیوودی تبلیغ و پخش می‌کند خب معلوم است که برنامه ای (هفت) برای سینما می گذارد که مدام درحال تخریب سینما است و به توهین و حاشیه سازی می پردازد. امیدوارم که تدبیری اندیشیده شود و دیگر شاهد اینگونه برنامه ها نباشیم.»

جلیلوند هم گفت: «صداوسیما، هفت، افخمی و فراستی همه تلاشتان را کردید که ما باهم قهر کنیم. ولی من مهدویان را دوست دارم و قبل از مراسم بغلش کردم، برای خانم درخشنده تعظیم می کنم و رامبد خیلی دوست دارم. تمام تلاش خود را کردید که ما باهم قهر کنیم ولی ما باهم دوست هستیم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد صریح به عملکرد صداوسیما در اختتامیه فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..