تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیامهای جدید بشار اسد برای مخالفان

به گزارش بی‌باک، میزبانی بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در دمشق از هیأت‌های پارلمانی و رسانه‌ای کشورهای مختلف طی چند روز گذشته افزایش یافته است.

در واقع این دیدارها برای داخل و خارج از سوریه حامل پیام‌هایی است؛

نخست؛ بشار اسد سالم است و هر چه در شبکه های اجتماعی درباره سکته قلبی وی گفته می‌شد، کاملا نادرست است. یکی از کسانی که به آتش شایعات اخیر می‌دمید، فیصل قاسم مجری شبکه قطری الجزیره است؛ شبکه‌ای که نقشی انکارناپذیر در شعله‌ور کردن آتش اختلاف و دشمنی در سوریه از سال 2011 داشته است.

دوم؛ بشار اسد به مذاکره با گروه‌های مسلح سوریه باور دارد؛ مذاکره‌ای که روسیه آن را بر وی تحمیل نکرده است.

وبگاه خبری «الحدث نیوز» با ذکر مقدمه فوق، اظهارات «دیمیتری ساپلین» عضو کمیسیون امور دفاعی مجلس دومای روسیه که ریاست هیأتی را بر عهده داشت که با بشار اسد دیدار کرد، در تأیید دو نکته مذکور است.

ساپلین تأکید کرد که رئیس جمهور سوریه در سلامت کامل به سر میبرد و دولت وی آماده مذاکره مستقیم با همه گروههای معارض است.

اسد در جریان دیدار با هیأتی پارلمانی از بلژیک نیز، دست راست و چپ خود را تکان میداد و گویا میخواست تأکید کند که به هیچ وجه فلج نشده است.

قدر مسلم اینکه، پیام‌های اسد به طرفهای خارجی و داخلی رسید که می‌خواست به دست آنان برسد؛ لذا گفتگو با معارضان مسلح در آستانه آغاز شد. اما پیام مربوط به سلامتی وی نیز به دست همه رسید و خط بطلانی بر همه شایعات بود.

منبع: فارس





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیامهای جدید بشار اسد برای مخالفان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..