تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرستان ۳۶ هزار نفری ثلاث باباجانی یک بولدوزور دارد

به گزارش خبرنگار مهر، شهاب نادری شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم بعد از ۲۷ سال ما کرمانشاهی ها سوت قطار را  بشنویم.

وی بیان کرد: من از بس در شهرستان های اورامانات مشکل دارم نمیدانم از کجا شروع کنم ، استاندار و مجموعه مدیران که حضور دارند در جریان وضعیت جاده های اورامانات هستند هر روز در اورامانات من تصادف می شود و  حداقل یکی دو خانوار در  حوزه من  داغدار می شوند که این فقط به خاطر جاده هایی است که اسم آن را شریان های اصلی گذاشتیم  که هنوز خاکی هستند.

نادری بیان کرد: شهرستان ثلاث باباجانی بالغ بر ۳۶ هزار جمعیت دارد وسعت آن ۱۴۱۶ کلومتر، ۶۳۵ کیلومتر راه ارتباطی است که ۲۱ درصد آن در بخش  ازگله و ۷۸ درصد  در بخش مرکزی است، ۱۸۱ کیلومتر راه آسفالته دارد،  راه آسفالته روستایی ۱۷۵ کیلومتر و راه شیری ۹۱ کیلومتر و راه خاکی ۱۸۸ کیلومتر است.

وی افزود:  یا اینکه اداره راه و شهرسازی ماشین آلات  دارد و به ما تحویل نمی دهد یا اصلا  ندارند من در ثلاث یک بولدوزور دارم برای برف روبی مشکل داریم هر روز به من زنگ می زنند در بحث ماشین آلات استان مشکلات خاص وجود دارد.

نادری با اشاره به مشکلات شاهو گفت:  در همه شهرداری های ثلاث مشکل داریم هرچه کمک کنید باقیات صالحات است، تغییر کاربری ها از ۷۰ به ۳۰ است که زیاد مورد استقبال مردم  قرار  نمیگیرد ۵۰ به ۵۰ شود مردم استقبال می کنند زیرا پاوه شهری است که کلاً باغات دارد و یک خوشه گندم در پاوه وجود نداشته است و این تغییر کاربری ها مشکل حادی برای مردم شده است.

وی افزود: در شهرستان ثلاث باباجانی ۱۹ نقطه حادثه خیزی مشکل حاد دارند  اما بی توجهی می شود و می گویند سه نقطه را رفع کردیم در صورتیکه این شهرستان با این جمعیت و آمار ۱۹ نقطه دارد.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین تونلی حادثه خیز داریم یک کیلومتر و نیم است حداقل شش کیلومتر دارد حذف می کند گردن های  سخت را حذف می کند مبالغش هم مشخص شده درخصوص تراشه نیز احتمال دارد یک ریزش  که احتمال قطعی است یک سال است که در مورد تراشه این گردنه به اذعان تمام مسئولان احتمال دارد ریزش  کند ۴ نفر را به کشتن ده آن موقع چه کسی جوابگو هست ما به هرکسی که می گوییم جواب نمی دهد این کارها اساسی است باید انجام شود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرستان ۳۶ هزار نفری ثلاث باباجانی یک بولدوزور دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..