تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران برنامه موشکی را تحت هر شرایطی ادامه می دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر ولایتی مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل در گفتگو با شبکه خبری الجزیره قطر عنوان کرد، ایران تحت هیچ شرایطی سیاست های خود را تغییر نخواهد داد و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بهتر است عقب نشینی آمریکا از منطقه را که پیش از او باراک اوباما شروع کرده است، تکمیل کند.

وی در پاسخ به سوالی در مورد تهدیدهای ترامپ به استفاده از گزینه نظامی علیه ایران به خاطر آزمایش موشکی اخیر گفت: این تهدیدها تو خالی و بی معنی است.

رئیس مجمع بیداری اسلامی تاکید کرد که ایران تحت هر شرایطی به برنامه موشکی خود ادامه خواهد و در این زمینه با کسی مذاکره نخواهد کرد.

ولایتی در مورد تمایل دولت جدید آمریکا به گنجاندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریسم گفت: سپاه پاسداران از ارکان مهم نظام ایرن است و هر گونه اقدام آمریکا در این مورد باعث افزایش حمایت کشور از این رکن می شود.

وی ادامه داد: سپاه به سیاست های خود در حمایت از دولت های قانونی عراق و سوریه و مقاومت لبنان ادامه خواهد داد.

مشروح این گفتگو در شبکه الجزیره پخش خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران برنامه موشکی را تحت هر شرایطی ادامه می دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..