تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاستا: دروگبا الگو و الهام بخش من در چلسی بود

کد خبر: ۴۷۷۳۲۹

۱۹۴  بازدید

وبسایت نود: دیگو کاستا مهاجم اسپانیایی چلسی که در این فصل هم بهترین گلزن آبی های لندن به حساب می آید، در تازه ترین مصاحبه اش به تمجید از دروگبا پرداخته و از تاثیر این مهاجم ساحل عاجی در رشد خود صحبت کرده است. این دو یک فصل در استمفوردبریج در کنار هم بازی کردند. کاستا در مورد دروگبا چنین گفته است:

همیشه دروگبا را به عنوان یک الگو در خط حمله دیده ام. او بازیکن قوی ای بود که گل های زیادی به ثمر رساند و کیفیت بالایی در بازی اش داشت.

کاستا: دروگبا الگو و الهام بخش من در چلسی بود

 پیش از پیوستن به چلسی هم به خاطر دروگبا، بازی چلسی را تماشا می کردم، از شیوه تمرین کردن و بازی او، نه تنها چیزهایی یاد می گرفتم بلکه تعجب هم می کردم.

وقتی به چلسی آمدم، او برخورد سردی با من نداشت، اتفاقاً برعکس بود. او در باشگاه چلسی بازیکن بزرگی بود که هنوز هم خیلی محبوب است. دروگبا در موفقیت و رشد چلسی، نقشی بزرگ ایفا کرد. همیشه در دوران حضورم در چلسی، حامی من بود و یک الگوی واقعی و الهام بخش برای بازی من بود. من برای دروگبا، کلاه از سر بر می دارم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاستا: دروگبا الگو و الهام بخش من در چلسی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..