تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی السد:پنالتی صحیح ما مقابل استقلال گرفته نشد/ بازیکنان استقلال خشن بازی کردند

سرمربی السد: پنالتی صحیح ما مقابل استقلال گرفته نشد / بازی مقابل 80 هزار تماشاگر در قطر معمول نیست !به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانفریرا سرمربی تیم السد پیش از دیدار این تیم در قطر، در خصوص بازی با استقلال نکته هایی را بیان کرد. وی درباره بازی با استقلال بیان کرد: در باشگاه السد هیچ کس خوشحال نیست. غایبان زیادی داریم اما نباید از آن به عنوان بهانه برای توجیه باختمان مقابل استقلال استفاده کنیم. 

وی افزود: به تیمم و بازی بازیکنانم در تهران افتخار می کنم. به علت بازی بسیار خوب بازیکنانم در تهران به آنها تبریک می گویم زیرا ما در برابر 80 هزار تماشاگر بازی کردیم. به چنین جوی در دوحه آشنا نیستیم و حضور هواداران بازی ما را به چالش کشید. البته باید بگویم بازیکنان استقلال خشن بازی کردند و در دقیقه 86 آن دیدار پنالتی صحیح برای تیم ما گرفته نشد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی السد:پنالتی صحیح ما مقابل استقلال گرفته نشد/ بازیکنان استقلال خشن بازی کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..