تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شجاع کاوه: حضور مردم برای نمایش عزم و اراده ملی لازم است

اردلان شجاع کاوه بازیگر عرصه سینما و تلویزیون، در گفتگو با خبرنگارحوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: 22 بهمن روزی است که ما هر ساله حضور مستمر مردم در راهپیمای‌ها را شاهدیم و امیدوارم با همدلی مردم در کنار یکدیگر وحدت ملی ایران را پایدار نگه داریم.

وی ادامه داد:حضور همه مردم حتی آنهایی که موافق جهت‌گیری‌های سیاسی نیستند برای نمایش عزم و اراده ملی لازم است.

بازیگر «کلانتر» تصریح کرد: در انتخابات اخیر آمریکا شاهد آن بودیم که دولت غربی و بیگانه‌ها دشمنی خود را به ملت ایران نشان دادند و همیشه برای دشمن ستیزی خود صبر و تامل به خرج دادند و گمان میکنند که با پول و ثروت قادر به تصرف همه چیز هستند اما ملت ما با همدلی و همراهی در کنار هم به دشمنان این مرز و بوم نشان خواهد داد که پول همه چیز نیست بلکه اعتقادات  مقدم بر هر چیز دیگری برای آنها است.

در پایان خاطرنشان کرد:همراهی همه مردم در راهپیمایی 22 بهمن را خواستارم و دعا میکنم تا مجروحین، معلولین و... نیز قادر به شرکت در این روز افتخار آفرین باشند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شجاع کاوه: حضور مردم برای نمایش عزم و اراده ملی لازم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..