تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صرع در دوران بارداری و داروهایی که باید مصرف شود

صرع یک اختلال شایع است و بر روی حدود ۶۰۰ هزار نفر در انگلستان اثر دارد. معمولا در زمان کودکی شروع می شود ولی می تواند در هر سنی آغاز شود.

صرع در دوران بارداری

تشنج زمانی رخ می دهد که الگوهای غیر عادی از فعالیت الکتریکی افزاینده در مغز پدیدار شود. این حالت ممکن است باعث شود تا بدن به صورت کنترل نشده ای حرکت کند و می تواند باعث کاهش هشیاری در دوره ی زمانی کوتاهی شود.

صرع و بارداری
پیش بینی این که چگونه بارداری بر روی صرع اثر دارد، دشوار است. در برخی زنان، صرع آن ها تحت تاثیر قرار نمی گیرد، در حالی که سایرین ممکن است بهبود این وضعیت را تجربه کنند. ولی در زمانی که بارداری باعث ایجاد فشار های روحی و جسمانی می شود، ممکن است تشنج ها شدید و مکرر شود.
بسیاری از زنان که صرع دارند، از داروهای ضد صرع برای کنترل تشنج آن ها استفاده می شود. این داروها ممکن است خطر نقائص جسمانی را در نمو کودک افزایش دهند.

صرع در دوران بارداری و داروهایی که باید مصرف شود

بر اساس نوع دارو و دوز مصرفی آن این عوارض متفاوت است.  ممکن است خطراتی برای افزایش احتمال اسپینا بیفیدا و ناهنجاری های قلبی و لب شکری وجود داشته باشد.
برای به حداقل رساندن نمو کودک، گاهی اوقات ممکن است داروهای بی خطری تجویز شود و یا دوز کلی دارو کم شود. برای مثال داروها به صورت آهسته رهش تجویز می شوند. این کار توسط متخصص کنترل و مدیریت می شود.
بهتر است پیش از باردار شدن این داروها تنظیم شوند. تشنج های شدید در دوران بارداری می تواند باعث مرگ مادر و کودک شود.
اگر شما برای کنترل صرع داروهایی استفاده می کنید، توصیه می شود که دوز روزانه ی بالایی از اسید فولیک را به محض تصمیم برای بچه دار شدن مصرف کنید.  این تجویز دارویی زیر نظر پزشک انجام می شود.

نسخه

اخبار مرتبط :

همه چیز درباره بیماری صرع در بارداری

20 باور غلط درباره تشنج و صرع

بیماران مبتلا به صرع بیشتر مواظب دندانهایشان باشند

بهترين گزينه براي درمان صرع كودكان

سر به هوا بودن کودکان/درمان صرع غایب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صرع در دوران بارداری و داروهایی که باید مصرف شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..