تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنان باردار استفاده از بطری پلاستیکی ممنوع !

تاریخ نشر : پنجشنبه 21 بهمن 1395 مشاهده : 30 سایر اخبار زناشویی و بارداری RSS

زنان بارداری که از بطری های پلاستیکی آب می نوشند در معرض ریسک بالای تولد نوزاد چاق قرار دارند.

زنان باردار

دانشمندان انجمن غدد واشنگتن دی سی دریافته اند ماده شیمیایی «بیسفنول A» (BPA)، یک مختل کننده هورمون است که با افزایش ریسک چاقی نوزاد متولدنشده مرتبط است.

زمانی که کودک در معرض BPA قرار می گیرد، حساسیت کمتری نسبت به هورمون مسئول کنترل اشتها پیدا می کند.

زنان باردار استفاده از بطری پلاستیکی ممنوع

ماده شیمیایی BPA یک ماده شیمیایی یافت شده در انواع ظروف موادخوراکی از جمله بطری های اب پلاستیکی و پوشش درونی قوطی هاست. این ماده شیمیایی می تواند با غدد ترشحه درون ریز از طریق هورمون استروژن که هورمون جنسی زنانه است تداخل یابد.

محققان با آزمایش بر روی موش ها دریافتند نوزادان متولدشده از مادران قرارگرفته در معرض BPA، کمتر نسبت به هورمون لپتین که به هورمون سیری معروف است واکنش نشان می دهند.

مهر

اخبار مرتبط :

سنجد چه فوایدی برای زنان باردار دارد ؟

عقایدی در مورد زنان باردار

علائم ابتلا به قند خون در زنان باردار را بدانید !

چه غذاهايی برای زنان باردار مضر است؟

آنچه هر زن باردار بايد بداند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنان باردار استفاده از بطری پلاستیکی ممنوع !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..