تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهم ترین وظایف ملانیا ترامپ در کاخ سفید چیست؟

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دستگاه های اطلاعاتی آمریکا در روزهای نخست حضور ملانیا ترامپ به وظایف وی در کاخ سفید پرداختند.

ملانیا ترامپ، این روزها به تربیت "بارون" پسرده ساله اش که به تازگی وارد کاخ سفید شده مشغول است. ملانیا چندی پیش اعلام کرد؛ "بارون" پس از تغییر شرایط زندگی اش، دچار مشکلات روحی بسیار شده است و از تاثیر این مسائل بر شرایط تحصیلی پسرش نگران است.

همچنین بسیاری از نزدیکان ملانیا می گویند: "بارون" به دلیل انتقادات گسترده مردم از پدرش، همواره استرس دارد.

علاوه بر اینها؛ "بارون " همواره از اظهار نظر مردم درباره اقدامات پدرش، احساس نگرانی می کند و به ویژه روزهایی که شب پیش از آن برنامه "ستر دی نایت لایف" پخش می شود، در مدرسه نسبت به سایر دوستانش، رفتارهای خشونت آمیز از خود نشان می دهد تا جائیکه یک بار ملانیا مجبور به ارسال نامه عذرخواهی به مدرسه شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهم ترین وظایف ملانیا ترامپ در کاخ سفید چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..