تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوء استفاده از دختر نوجوان برای انتقام از پدر نامرد

به گزارش رکنا، مدتی قبل مردی سراسیمه وارد یکی از کلانتری های اصفهان شد. او که دست دخترش را محکم گرفته بود، پیش روی افسر پرونده نشست و گفت: " بابک دوست صمیمی و نزدیکم بود و پیش از فوت همسرم هم رابطه خوبی با هم داشتیم. حدود ۸ سال پیش همسرم در تصادف Crash فوت کرد و خودم دخترم را بزرگ کردم. زن بابک بعد از مرگ همسرم به من خیلی محبت داشت. مرتب برایمان غذا می آورد و حتی به من ابراز علاقه می کرد. خیلی نصیحتش کردم اما او از بی توجهی های بابک خسته شده بود. سال ها گذشت و دخترم بزرگتر و رابطه من و زن بابک صمیمی تر شده بود. نگرانی ام فقط از روزی بود که بابک از این رابطه باخبر شود. اما به نظر نمی رسید از چیزی بو برده باشد. دخترم هر چه بزرگتر می شد به من وابستگی بیشتری پیدا می کرد. یک روز که از نگرانی هایم بابت تنهایی دخترم به بابک گفتم، او پیشنهاد کرد سمانه را روزها پیش او و همسرش ببرم و من که میدانستم زنش مرا دوست دارد با خیال راحت این کار را کردم."

مرد جوان مکثی کرد و افزود: "هر روز تا پاسی از شب با خیال راحت اضافه کار می ایستادم و شب دنبال دخترم می رفتم. اما مدتی بعد متوجه تغییر رفتارش شدم. او به شدت منزوی و عصبی شده بود. خیلی با او کلنجار رفتم تا حرف زد و گفت بابک او را در این مدت برای گدایی به خیابان ها می برده است. از وقتی این موضوع را شنیدم آرام ندارم و می خواهم از بابک به خاطر آزار دخترم شکایت کنم."

با شکایت این مرد بابک بازداشت شد و خونسردانه به جرم Crime خود اعتراف کرد و گفت: " مدتی قبل متوجه رابطه همسرم با پدر سمانه شدم. هر چه فکر کردم نتوانستم این خیانت Cheat را تحمل کنم. رفتار همسرم با من سرد شده بود و مدام از طلاق حرف می زد. مسبب همه اینها هم پدر سمانه بود. به همین خاطر تصمیم گرفتم همان طور که او زندگی ام را نابود کرد، نابودش کنم. بنابراین سراغ دخترش رفتم و او را با تهدید مجبور کردم گدایی کند. می دانستم سمانه ۱۰ ساله برای پدرش خیلی عزیز است و تصمیم گرفتم با نابودی دخترک، از پدرش انتقام بگیرم."

با این اعترافات پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادگاه فرستاده شد و دخترک نوجوان برای درمان افسردگی تحت درمان قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

ناصر محمدخانی را در فرودگاه دزدیدند/ باز هم پای یک زن صیغه ای در میان بود+عکس

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوء استفاده از دختر نوجوان برای انتقام از پدر نامرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..