تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کرملین: روسیه و ترکیه در باره قتل سربازان ترک در سوریه تحقیق می کنند

دیمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که این کشور و ترکیه در باره یک عملیات بمباران در شهر الباب سوریه که به مرگ سه نظامی ترکیه ای منجر شد، تحقیق مشترک انجام می دهند.

پسکوف روز پنجشنبه در بیانیه ای که در روزنامه روسی راسیسکایا گازتا انتشار یافت، با اشاره به گفت وگوی تلفنی ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و رجب طیب اردوغان همتای ترکیه ای وی گفت: پوتین کشته شدن سربازان ترک در جریان بمباران مواضع آنها را در شهر الباب به اردوغان تسلیت گفت.
براساس گزارش های انتشار یافته، هواپیماهای روسی امروز در بمباران مواضع داعش در شهر الباب، یک ساختمان محل استقرار نیروهای ارتش ترکیه را اشتباه هدف گرفتند و بمباران کردند که بر اثر آن سه سرباز کشته و 11 نفر دیگر مجروح شدند.
روسیه و ترکیه یک توافق همکاری برای انجام عملیات مشترک هوایی ضدتروریستی در سوریه امضا کرده اند که براساس آن مواضع تروریست ها را بمباران می کنند.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کرملین: روسیه و ترکیه در باره قتل سربازان ترک در سوریه تحقیق می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..