تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپلیکیشن Facebook Lite اکنون 200 میلیون کاربر دارد

اپلیکیشن Facebook Lite اکنون 200 میلیون کاربر دارد

فیسبوک روز گذشته اعلام کرد که تعداد کاربران نسخه سبک این سرویس یعنی Facebook Lite اکنون به 200 میلیون نفر رسیده است. به این ترتیب میزان کاربران این اپلیکیشن در مقایسه با ماه مارس 100 درصد رشد داشته است. با تک شات همراه باشید.

این اپلیکیشن اندرویدی که اولین بار در ماه ژوئن عرضه شد، طی مدت زمان کوتاه پیشرفت خوبی داشته است و این موضوع نشان می دهد که تمرکز مارکز زاکربرگ در بازارهای در حال توسعه، اقدام بسیار استراتژیکی بوده است. به میزان ادامه این پیشرفت فیسبوک اعلام کرده که قصد دارد دسترسی به این اپلیکیشن را توسعه دهد.

فیسبوک امیدوار است با اضافه کردن کشورهای جدید از جمله کره جنوبی، امارات متحده عربی و ایتالیا به فهرست مناطقی که از Facebook Lite پشتیبانی می کنند، کاربرانی بیشتری که گوشی های ارزان قیمت داشته و دسترسی آنها به اینترنت محدود است بتوانند از مزایای اتصال به اینترنت، دست کم تا زمانی که فیسبوک مد نظر باشد، استفاده کنند.

با اضافه شدن این کشورهای جدید، Facebook Lite در بیش از 100 منطقه در دسترس خواهد بود. این اپلیکیشن اکنون بروزرسانی نیز شده است تا با عرضه قابلیت هایی بیشتر، کاربران بتوانند پست ها را لایک کنند، زیر آنها کامنت بگذارند و آنها به اشتراک بگذارند.

حجم این اپلیکیشن کمتر از 1 مگابایت است به این ترتیب این اپلیکیشن برای مناطقی که دسترسی محدود و ناپایداری به اینترنت دارند بسیار مناسب است. در کشورهای در حال توسعه مانند هند، بیش از 95 درصد مالکان گوشی های هوشمند از گوشی های اندرویدی قدیمی استفاده می کنند در نتیجه نسخه سبک فیسبوک برای این مناطق بسیار ایده آل است. این اپلیکیشن روی تمامی گوشی هایی که اندروید 2.3 روی آنها نصب است، قابل استفاده است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپلیکیشن Facebook Lite اکنون 200 میلیون کاربر دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..