تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار مقامات ارشد امنیتی آمریکا به کاخ سفید درخصوص تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه واشنگتن پست امروز اعلام کرد مقامات ارشد دفاعی و امنیتی آمریکا در خصوص درج نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی به کاخ سفید هشدار داده اند.

طبق اعلام این روزنامه، مقامات ارشد اطلاعاتی و دفاعی اعلام کرده اند این مسأله می تواند نیروهای آمریکایی مستقر در عراق و نیز عملیات کنونی علیه گروه تروریستی داعش را با تهدید مواجه کند. 

هشدار مقامات ارشد اطلاعاتی آمریکا به کاخ سفید در خصوص درج نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی

این روزنامه همچنین به نقل از برخی مسئولان دولت ترامپ که نخواستند نامشان فاش شود اعلام کرد در حالی که کاخ سفید خود را برای صدور فرمان اجرایی درباره نیروهای سپاه پاسداران ایران آماده می کند، مقامات ارشد اطلاعاتی و دفاعی در روزهای گذشته از این مسأله ابراز نگرانی کرده اند.

در هشدار آنها آمده است: تروریستی خواندن سپاه پاسداران، مبارزه با داعش را در عراق و سوریه تحت الشعاع قرار داده و به نوعی سوء استفاده از قانونی است که هدف اولیه آن "تحریم نهادهای دولتی" نیست.

روز چهارشنبه رسانه های خبری از طرح دولت ترامپ در خصوص درج نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی خبر داده بودند. خبرگزاری رویترز و روزنامه نیویورک تایمز روز چهارشنبه به نقل از برخی مقامات آمریکایی اعلام کردند دولت ترامپ در حال بررسی طرحی در خصوص درج نام سپاه پاسداران و گروه اخوان المسلمین در فهرست گروه های تروریستی است.

انتهای پیام/  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار مقامات ارشد امنیتی آمریکا به کاخ سفید درخصوص تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..