تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مذاکرات ایران و روسیه در نیویورک

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، پیروز چهارشنبه مذاکران پنج ساعته میان سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه و عباس عراقچی معاون وزیر خارجه ایران در مسکو انجام شد.


به گزارش "اسپوتنیک" به نقل از خبرگزاری "ایرنا"، عراقچی در مصاحبه با این خبرگزاری گفت "برجام، محور اصلی مذاکرات انجام شده با سرگئی ریابکوف بود ولی با استفاده از فرصت پیش آمده، در باره دیگر موضوع های بین المللی از جمله همکاری های ایران و روسیه در باره سوریه، موضوع سلاح های شیمیایی این کشور و مساول خلع سلاح به طور کلی نیز رایزنی و تبادل نظر شد".


معاون وزیر خارجه ایران با اشاره به اینکه در مذاکرات مسکو برخی مشکلات اجرایی در حوزه برجام و چالش هایی که ممکن است در آینده شکل گیرد، به طور مفصل مورد بحث قرار گرفته،: "قرار شد که در روزها و هفته های آینده مذاکرات فشرده ای در سطوح مختلف بین نمایندگی های بین المللی دو کشور در وین و نیویورک و سفارت خانه ها انجام شود و اگر لازم شد، بین من و ریابکوف نیز دو باره مشورت هایی صورت گیرد".

 

اسپوتنیک/222

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مذاکرات ایران و روسیه در نیویورک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..