تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با حضور نوبخت؛ افتتاح کارخانه تولید فرآورده های کشاورزی در گلستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛این کارخانه با اعتبار بیش از 40 میلیارد تومان اعتبار و با اشتغال زایی برای صد نفر عصر امروز در شهرستان کردکوی افتتاح شد.

این کارخانه با دارا بودن 8 خط تولید سالانه 12 هزار تن انواع محصولات کشاورزی مانند مانند لوبیا ، باقلا و سیب زمینی ار فراوری می کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه این مراسم گفت: برای پیدا کردن جایگاه مناسب رقابت در منطقه به رشد اقتصادی 8درصدی نیاز داریم.

محمد باقر نوبخت افزود: نیمه اول امسال کشور در زمینه اقتصاد 6 ونیم درصد رشد داشته است.

وی گفت: یکی از دلایل این رشد اقتصادی فعالیت واحدهای تولیدی بخش خصوصی در کشور بوده است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با حضور نوبخت؛ افتتاح کارخانه تولید فرآورده های کشاورزی در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..