تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران همچنان بهترین تیم آسیا

بازتاب جایگاه ایران در وبسایت رسمی AFC / ایران همچنان بهترین تیم آسیابه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان وبسایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تشریح جایگاه تیم های آسیایی در رنکینگ جدید فیفا پرداخت. این وبسایت در تیتر این گزارش به تمجید از تیم ملی کشورمان پرداخته و نوشته است : ایران همچنان بهترین تیم آسیا در رنکینگ فیفا است.

تیم ملی ایران همچنان در صدر آسیا قرار دارد. البته این تیم در رنکینگ جهانی فیفا 3 پله سقوط کرده است و در جایگاه سی دوم جهان قرار دارد.در جایگاه دوم آسیا، تیم ملی فوتبال کره جنوبی که در رنکینگ جهانی 2 پله سقوط کرده و در جایگاه سی و نهم قرار دارد.

جایگاه تیم های آسیایی در رنکینگ جدید فیفا :

1 . ایران ( 32)

2. کره جنوبی ( 39)

3. ژاپن (52)

4. استرالیا (54)

5. عربستان ( 56)

6. ازبکستان ( 63)

7. امارات ( 68)

8. قطر (85)

9. چینی ( 86)

10. سوریه (93)

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران همچنان بهترین تیم آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..