تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مارادونا به استخدام فیفا درآمد

کد خبر: ۴۷۷۲۶۹

۱۲۱۲  بازدید

اسطوره فوتبال آرژانتین اعلام کرده به طور رسمی با فدراسیون بین المللی فوتبال همکاری خواهد کرد.

وبسایت نود: اسطوره فوتبال آرژانتین اعلام کرده به طور رسمی با فدراسیون بین المللی فوتبال همکاری خواهد کرد.

 دیگو مارادونا در صفحه شخصی خود در فیسبوک از آغاز همکاری اش با فیفا خبر داده است. مارادونا که یکی از منتقدان بزرگ فیفا و سپ بلاتر و میشل پلاتینی در سال های گذشته بوده از انتخاب جیانی اینفانتینو به عنوان رییس فیفا استقبال کرد و در مراسم بهترین های سال فیفا که ماه گذشته برگزار شد هم شرکت کرد.

مارادونا نوشته:

حالا رسمی شد. سرانجام به یکی از رویاهای خودم که کار کردن در کنار افرادی که عاشق فوتبال هستند در فیفای شفاف و تمیز رسیدم. از همه کسانی که مرا تشویق کردند با این چالش جدید روبرو شوم تشکر می کنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مارادونا به استخدام فیفا درآمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..