تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست خانگی حریف اماراتی ذوب‌آهن

کد خبر: ۴۷۷۲۶۶

۵۵۲  بازدید

اولین بازی هفته هجدهم لیگ امارات با شکست خانگی العین، حریف تیم ذوب‌آهن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم: اولین بازی هفته هجدهم لیگ امارات با شکست خانگی العین، حریف تیم ذوب‌آهن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید.

تیم العین امشب (پنجشنبه) میزبان تیم انتهای جدولی الفجیره بود و در حضور تماشاگرانش شکست 2 بر یک را پذیرا شد. کایو در دقیقه 52 برای الاهلی گلزنی کرد، اما عبدالرحمن، بازیکن سال 2016 فوتبال آسیا و ستاره العین چهار دقیقه بعد به اشتباه دروازه خودی را گشود. تیم الفجیره در دقیقه 76 نیز به گل دوم رسید تا در این بازی خارج از خانه حریف پرستاره خود را شکست دهد.

تیم العین امارات با این شکست و اندوخته 37 امتیازی در جایگاه دوم جدول رده‌بندی باقی‌ماند، اما احتمال سقوط دو پله‌ای این تیم با توجه به سایر دیدارهای هفته هجدهم وجود دارد. العین در گروه C لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، الاهلی عربستان و بنیادکار ازبکستان رقابت می‌کند. تیم‌های العین امارات و ذوب‌آهن اصفهان در اولین هفته این رقابت‌ها سوم اسفندماه سال جاری به مصاف هم خواهند رفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست خانگی حریف اماراتی ذوب‌آهن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..