تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داعش ده‌ها جوانان موصلی را اعدام کرد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،   روزنامه انگلیسی تایمز روز پنجشنبه به نقل از ساکنان محلی گزارش داد: گروهک تروریستی داعش طی این هفته، 46 جوان و نوجوان را در موصل به قتل رسانده است، چراکه این جوانان تلاش کردند از پیوستن اجباری به این گروه تروریستی فرارکنند. کوچکترین قربانی داعش در این جنایت هولناک 16 سال بیشتر نداشت.
 
به نوشته این روزنامه، بیشتر این جوانان بدست تروریست های داعش تیرباران شدند. قربانیان تلاش کرده بودند از پیوستن اجباری به گروههای تروریستی داعش در مناطق تحت کنترل آن فرار کنند.
 
نخستین مرحله این قتل عام دوشنبه گذشته روی داد هنگامیکه نزدیک به 40 جوان، مسیر رود دجله را به مقصد یکی از مناطق تحت کنترل نیروهای دولتی در کرانه شرقی این رود شناکردند.
 
یکی از اهالی موصل ملقب به "ابومقداد" از کشته شدن چهار نفر از اعضای خانواده اش در این جنایت خبرداد و گفت: این جوانان را به اتهام "حرکت به سوی مناطق تحت سیطره کفار" دستگیر و بطور مستقیم اعدام کردند.
 
"سامی لطیف" یکی دیگراز اهالی موصل با اشاره به سرکوب و شکنجه مردم بی گناه بدست تروریست ها، تصریح کرد: نفس های پایانی تروریست ها به شماره افتاده بنابراین سعی می کنند افراد بیشتری را به قتل برسانند.
 
تروریست های داعش، ساکنان خانه های مشرف بر رود دجله را به اجبار کوچانده و این مناطق را به مرکز کنترل و پایگاههای دفاعی مستحکم تبدیل کرده اند.
 
منبع:العالم
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داعش ده‌ها جوانان موصلی را اعدام کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..