تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر چه گفتند؟

برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر چه گفتند؟به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امشب در مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برگزیدگان در بخش های مختلف معرفی شدند. سیمرغ ها بر شانه هنرمندان نشستند و این رویداد فرهنگی با تمام حواشی و فراز و نشیب‌ها خاتمه یافت.

هریک از برگزیدگان پس از دریافت جایزه و سیمرغ بلورینشان چند کلامی با حضار و سینما دوستان حرف زدند و از حس و حالشان گفتند. در ادامه این گزارش آنچه برگزیدگان جشنواره فیلم فجر، پس از کسب جایزه گفتند را می‌خوانید:

کاوه مظاهری برنده فیلم سیمرغ فیلم کوتاه برای «رتوش» گفت: از انجمن فیلم کوتاه و انجمن سینمای جوان تشکر می کنم و از پویان شادمانفر و سونیا سنجری تدوین گر و بازیگر فیلمم تشکر می کنم و سیمرغم را به شش فیلمی تقدیم می کنم که در این شش سال می توانستند صاحب سیمرغ شوند.

سید وحید حسینی برای پژوهش فیلم مستند«بزم رزم»، گفت: امسال روی سخنم با اهالی سینما است که نیامدید فیلم ما را ببینید و سالن های ما خالی بود و امیدوارم روزی برسد که فرقی میان فیلم ها قائل نشدیم و بدانیم که سینما سینما است و جایزه ام را به پدر و مادرم تقدیم می کنم.

یاسر خیر برگزیده سیمرغ بهترین کارگردانی بخش مستند فیلم فجر سی و پنج، گفت: از هیئت داوران ممنونم که من را قائل دونست و این سیمرغ را به من داد و از شخصیت های فیلمم تشکر می کنم که اجازه دادند که من وارد فضای خصوصیشان شوم و از پدر و مادرم ممنونم به خصوص پدرم که عشق سینما را به من هدیه داد.

خبر در حال تکمیل است....




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر چه گفتند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..