تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«روتوش» سيمرغ بهترين فيلم كوتاه فجر 35 را از آن خود كرد

«رتوش» سيمرغ بهترين فيلم كوتاه فجر 35 را از آن خود كردبه گزارش  حوزه سینماگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هیئت داوران انجمن فیلم کوتاه ایران شامل کیومرث پوراحمد، علی مصفا، محمد شیروانی، هومن بهمنش و آیدا پناهنده پس از بررسی ۲۳ فیلم کوتاه ۶ نامزد خود را برای دریافت سیمرغ بهترین فیلم کوتاه در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اعلام کردند.

امشب در مراسم اختتاميه جشنواره فيلم فجر، در كنار ساير بخش‌های جشنواره سيمرغ بلورين بهترين فيلم كوتاه هم اهدا شد. نامزدها و برگزيده‌های اين بخش به شرح زير است:
 

فیلم کوتاه «سبز کله غازی» به کارگردانی آرمان خوانساریان
 
فیلم کوتاه «نسبت خونی» به کارگردانی پدرام پورامیری و حسین امیری دوماری
 
فیلم کوتاه «روتوش» به کارگردانی کاوه مظاهری (برگزيده)
 
فیلم کوتاه «وال ها» به کارگردانی بهنام عابدی
 
فیلم کوتاه «گورمردها» به کارگردانی علی مردمی
 
فیلم کوتاه «اشیا گمشده» به کارگردانی حامد نجابت

انتهاي پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««روتوش» سيمرغ بهترين فيلم كوتاه فجر 35 را از آن خود كرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..